Kellogg’s viert ochtendtypes met vrolijke ontbijtcampagne

Media.nl - mt_kellogs_ontbijttype

Kellogg’s lanceert een nieuwe merkcampagne waarin ochtendroutines centraal staan. Onder het motto ‘you do you’ benadrukt het ontbijtmerk dat elke ochtend uniek is — of je nu tot de vroege vogels behoort of liever nog even snoozet. In de campagne ‘Tot morgen bij het ontbijt’ speelt Cornelius de haan, al sinds 1958 het herkenbare Kellogg’s-icoon, een hoofdrol.

‘Met deze reclame vieren we verschillende manieren om de dag te beginnen’, zegt Louise Picquet, Activation Brand Manager van Kellogg’s Benelux. ‘We willen laten zien dat, ondanks ieders unieke ritme, het ontbijt altijd een verbindend moment blijft.’

De animatiefilm is ontwikkeld door Framestore en volgt Cornelius op het ritme van ‘Jayou’ van Jurassic 5 langs hardlopers, gezinnen en slaperige stadsbewoners. Daarbij worden uiteenlopende Kellogg’s-producten als Corn Flakes, Trésor, All Bran en Special K getoond — ieder passend bij een andere ochtendroutine.

Recent nieuws
Media.nl - Artis%20Dept

Artis en Dept sluiten strategisch partnerschap voor 'online natuurbeleving'

30 juni 2025
Media.nl - mt_product_locater-ai_praxis

Praxis introduceert AI-hulp in app voor winkelbezoek

30 juni 2025
Media.nl - mt_aldi_campagne_xxl

Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne

30 juni 2025
Met media.nl bespaar je meer tijd
op jouw marketingactiviteiten
Eenvoudig offertes aanvragen

Stel in een paar klikken jouw mediaplan samen op Media.nl

Altijd volledig inzicht

Bekijk eerdere campagnes en krijg inzicht in wat werkt

Media.nl - pexels-cottonbro-5052879

Relevant nieuws & trends uit de media als eerste in jouw mailbox

Media update 1x per maand
Stel zelf je interesse samen
Als eerste Last Minute Deals