Kellogg’s viert ochtendtypes met vrolijke ontbijtcampagne

Kellogg’s lanceert een nieuwe merkcampagne waarin ochtendroutines centraal staan. Onder het motto ‘you do you’ benadrukt het ontbijtmerk dat elke ochtend uniek is — of je nu tot de vroege vogels behoort of liever nog even snoozet. In de campagne ‘Tot morgen bij het ontbijt’ speelt Cornelius de haan, al sinds 1958 het herkenbare Kellogg’s-icoon, een hoofdrol.
‘Met deze reclame vieren we verschillende manieren om de dag te beginnen’, zegt Louise Picquet, Activation Brand Manager van Kellogg’s Benelux. ‘We willen laten zien dat, ondanks ieders unieke ritme, het ontbijt altijd een verbindend moment blijft.’
De animatiefilm is ontwikkeld door Framestore en volgt Cornelius op het ritme van ‘Jayou’ van Jurassic 5 langs hardlopers, gezinnen en slaperige stadsbewoners. Daarbij worden uiteenlopende Kellogg’s-producten als Corn Flakes, Trésor, All Bran en Special K getoond — ieder passend bij een andere ochtendroutine.

Stel in een paar klikken jouw mediaplan samen op Media.nl
Bekijk eerdere campagnes en krijg inzicht in wat werkt
