Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheids­campagne

Media.nl - mt_kruidvat_schoolkamp

Het creatieve concept komt van Suite Rouge. Creative director Sander Volleman licht toe: ‘Het leuke aan dit concept is het contrast tussen de vader die het schoolkamp als survival ziet en Lies die gewoon bij Kruidvat haar voorraad heeft gehaald. Dat zorgt voor humor en laat zien waar Kruidvat voor staat: betaalbaar, slim en toegankelijk voor iedereen.’

De campagne is vanaf vandaag te zien op televisie, online, in print, op social media en in de winkels van Kruidvat.

Credits Adverteerder: Kruidvat Reclamebureau: Suite Rouge Productiehuis: Annomann Regisseur: Jeroen Annokee Offline edit: Martin Heijgelaar Online/grading: Crabsalad Geluid: Earforce Muziek: Massive Music Media: EssenceMediacom PR: Ace PR

Recent nieuws
Media.nl - Hak-Bestie-op-camping-nw-juist-25

[onderzoek] Jongeren willen wel gezond, maar kiezen vaker voor gemak

6 november 2025
Media.nl - Imke-1180-x-664-(22)

Transavia laat nieuwe merkidentiteit zien met campagne ‘Niet normaal gewoon’

4 november 2025
Media.nl - mt_heinz_friet_patat

Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van nationaal debat

31 oktober 2025
Met media.nl bespaar je meer tijd
op jouw marketingactiviteiten
Eenvoudig offertes aanvragen

Stel in een paar klikken jouw mediaplan samen op Media.nl

Altijd volledig inzicht

Bekijk eerdere campagnes en krijg inzicht in wat werkt

Media.nl - pexels-cottonbro-5052879

Relevant nieuws & trends uit de media als eerste in jouw mailbox

Media update 1x per maand
Stel zelf je interesse samen
Als eerste Last Minute Deals