Transavia laat nieuwe merkidentiteit zien met campagne ‘Niet normaal gewoon’

Media.nl - Imke-1180-x-664-(22)

De boodschap laat zien dat Transavia meer wil zijn dan alleen een aanbieder van betaalbare vliegtickets: het merk positioneert zich als de slimme keuze voor iedereen die gemakkelijk en prettig wil reizen.

‘Met onze vernieuwde merkidentiteit hebben we de richting bepaald’” zegt Natascha van Roode, Brand Lead bij Transavia. ‘Niet alleen bieden we een betaalbaar ticket, we zijn ook de luchtvaartmaatschappij die gaat voor een gemakkelijke reiservaring. Met ‘Niet normaal gewoon’ geven we invulling aan wat we dagelijks leveren: een toegankelijke reiservaring waarin gemak, betrouwbaarheid en plezier centraal staan.’

‘Gewoon vliegen’

De campagne, ontwikkeld door DDB Amsterdam, vertaalt de merkboodschap naar een herkenbaar en langdurig inzetbaar creatief concept. Centraal staat purser Thijs (gespeeld door acteur Mike Weerts), die als gezicht van Transavia de nuchtere en positieve houding van het merk belichaamt. Vanuit zijn rol aan boord laat hij zien hoe ‘gewoon vliegen’ bij Transavia nét iets bijzonderder wordt gemaakt.

De campagne ‘Niet normaal gewoon’ loopt van 4 november tot en met 14 december en is te zien via televisie, online video, display-banners en social media.

Recent nieuws
Media.nl - Hak-Bestie-op-camping-nw-juist-25

[onderzoek] Jongeren willen wel gezond, maar kiezen vaker voor gemak

6 november 2025
Media.nl - mt_heinz_friet_patat

Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van nationaal debat

31 oktober 2025
Media.nl - mt_mediamarkt_refurbished

MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma

30 oktober 2025
Met media.nl bespaar je meer tijd
op jouw marketingactiviteiten
Eenvoudig offertes aanvragen

Stel in een paar klikken jouw mediaplan samen op Media.nl

Altijd volledig inzicht

Bekijk eerdere campagnes en krijg inzicht in wat werkt

Media.nl - pexels-cottonbro-5052879

Relevant nieuws & trends uit de media als eerste in jouw mailbox

Media update 1x per maand
Stel zelf je interesse samen
Als eerste Last Minute Deals