Media.nl - Doelgroep analyse via Media.nl

Doelgroep analyse

Inzichten

Bereik op effectieve wijze en speel in op hun behoeften

Eenvoudig geregeld via media.nl

  • Binnen 2 weken geregeld!
  • Opgesteld door strategische professionals met jarenlange mediabureau ervaring
  • Bespaart jou weer kostbare tijd!

 750,00

Media.nl - 2 medewerkers media.nl – 2

Leer wie jouw doelgroep is, waar hun interesses liggen en wat ze ondernemen

Doelgroep analyse

Het begrijpen van je doelgroep is cruciaal voor een effectieve marktbenadering. Je doelgroep is meer dan een groep mensen tussen de 20 en 49 jaar. Het draait om inzicht in de interesses, koopgedrag en motivaties van deze groep. Wat drijft hen om bepaalde producten te kopen? Welke andere producten staan op hun verlanglijst? Door deze dieperliggende informatie te verzamelen, kun je gerichter communiceren en je doelgroep via de juiste media bereiken. Dit helpt je om je merk of product effectiever aan te bieden en beter in te spelen op hun behoeften en voorkeuren.

Jouw doelgroep analyse makkelijk geregeld!

Hoe werkt het
Briefing via onze wizard

Stel snel een briefing op voor jouw campagne. Onze tool helpt je stap voor stap om alle belangrijke details overzichtelijk vast te leggen

Reken veilig en snel af

Betaal eenvoudig en betrouwbaar via ons platform. Kies jouw favoriete betaalmethode en rond je bestelling veilig binnen enkele seconden af

Tussentijdse check

Houd de voortgang van je campagne eenvoudig bij met tussentijdse checks. Ontvang updates en stuur bij waar nodig voor optimaal resultaat

Binnen 2 weken in je account

Vind eenvoudig alles terug in je account. Bekijk en beheer al je bestanden direct, zodat je snel verder kunt werken aan je project.

Welke verschillende doelgroep analyses zijn er?

Kort uitgelegd

Media.nl biedt je 3 verschillende analyses die je direct bij ons kunt afnemen. Binnen 2 weken ontvang je de analyse van ons en vind je die terug in dit platform, zodat je al je media-informatie bij elkaar hebt staan.

Inhoud doelgroep analyse Basis:

  • 1 doelgroep
  • Profiel doelgroep (sociodemo)
  • Media imperatives
  • Media merken
  • Interesse gebied adverteerder
  • Activiteiten gebied adverteerder
  • Beknopte rapportage in Excel of one pager

Inhoud doelgroep analyse Standaard

  • Max. 3 doelgroepen
  • Profiel doelgroep (sociodemo)
  • Media imperatives
  • Media merken
  • Interesse gebied adverteerder
  • Activiteiten gebied adverteerder
  • Standaard PowerPoint presentatie

Inhoud doelgroep analyse Uitgebreid

  • Max. 3 doelgroepen
  • Profiel doelgroep (sociodemo)
  • Media imperatives
  • Media merken
  • Interesses breed
  • Activiteiten breed
  • Uitgebreide customer journey via Nielsen model
  • Uitgebreide PowerPoint presentatie

Veelgestelde vragen

Ondernemers aan het woord:

Media.nl - kaan koffie

“Media.nl geeft ons een handje extra bij onze marketing-activiteiten.”

Kaan Koffie

De laagdrempeligheid van dit platform is voor Kaan Koffie de belangrijkste motivatie om het te gebruiken. Wij hebben het knowhow niet in huis om alle aanbieders tegen elkaar af te wegen, laat staan hier ook nog contact mee te onderhouden. Daarnaast hebben wij geen eigen creatie team, deze site biedt dit laagdrempelig aan. Hiermee kunnen we zonder al te veel gedoe adverteren en houden we altijd grip op waar we wat willen tonen.

Media.nl - wristin-logo

“In een paar eenvoudige stappen adverteren in de best passende media”

Wristin.com

Om onze doelgroep op wristin.com effectief te bereiken, is het essentieel om te adverteren op de kanalen die zij gebruiken. Media.nl biedt hiervoor de perfecte oplossing: eenvoudig, transparant en effectief adverteren. Dankzij de gebruiksvriendelijke tool en snelle, duidelijke service zijn we zeer tevreden met het resultaat.

Media.nl - Logo racebanen.nl testimonial

“Ik wist niet waar ik moest beginnen; wilde graag online adverteren. Zo geregeld!”

J. van Dok

Buiten de drukste periode van het jaar wilde ik met mijn webshop racebanen.nl extra adverteren, maar hoe… Na wat ‘Googlen’ kwam ik media.nl tegen en binnen 5 minuten had ik een online campagne geregeld!