DPG Media brengt Europees programmatic aanbod samen

Centralisatie van digitale media-inkoop
Deze nieuwe strategie stelt DPG Media in staat om nauwer samen te werken met Europese en wereldwijde media-inkoopteams. Omdat veel media-inkoophubs opereren vanuit Londen, heeft DPG Media ook een kantoor geopend in Londen. Hiermee staat het programmatic tradingteam in directe verbinding met mediabureaus die internationaal inkopen.
Stefan Havik, Chief Digital Officer bij DPG Media: ‘De laatste jaren vindt er steeds meer centralisatie plaats van digitale media-inkoop via Europese en wereldwijde inkoopteams. Vooral grote merken kopen een aanzienlijk deel van hun media in via wereldwijde mediabureaus. De meeste inkooppartijen zitten in London, Amsterdam, Kopenhagen, Parijs en München. Met het verhogen van onze focus op deze hubs en onze aanwezigheid in Londen spelen we in op deze centralisatie.”’

Stel in een paar klikken jouw mediaplan samen op Media.nl
Bekijk eerdere campagnes en krijg inzicht in wat werkt
